  Re: Lego Garage verkoop

Henk, Kan je misschien iets meer info geven over de sets die verkocht worden. Zijn het oude of nieuwe, welke set nummers, wat gaat het kosten (prijs vergelijken met Intertoys ofzo, etc. -- Greetingz... Sjaacko Henk Giezeman <thegiez@casema.net> (...) (25 years ago, 20-Aug-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lego Garage verkoop

Alles is tweede-hands, maar Elvira is m.i. een zeer betrouwbare bouwster. Ik heb al veel van haar gekocht :-) Zo ver ik weet is het alle soorten Lego vanaf +/- 1978 tot heden, veel miniland, maar ook van alles anders. Prijzen lopen uiteen van 50% (...) (25 years ago, 23-Aug-99, to lugnet.loc.nl)