Re: Hoe was Berlijn?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 9 Jul 2003 18:34:37 GMT

http://www.vanree.net/~javanree/fotoalbum/lego/1000steineland_2003/

Een woord:

WAUW (met veel kwijl ;-)

..en als je dan nagaat dat er op de grote display (62 m2 100% Lego) maar
6 deelnemende teams waren... waarvan er 2 daadwerkelijk het in hun
ééntje gedaan hebben.
Redelijk goed geschat waren er in die ruimte zo'n 1,1 miljoen (!)
elementen verwerkt.

De lego-bouwsels waren natuurlijk fantastisch, absolute TOP.
Maar wat mij het meest geraakt heeft: De fantastische organisatie voor,
tijdens en na het bouwen, binnen een ongelooflijk warme en gezellige sfeer.

Jan-Albert en ik hebben er een heleboel bijzondere Lego-vrienden bij
sinds afgelopen weekend.

Zoals het er nu uitziet zullen velen hiervan (met hun Lego!) acte de
présence geven in Zwolle!!
Meer hierover binnenkort.
Denk maar aan een dergelijke layout als in Berlijn, een soort
Bouwsteen-1000Steine-FGLTC-Europa-Treinbaan-Wereld-Dinges-Ofzo, ha!

Klaas
-dienogsteedsmeteenkopvolwarmeherinneringenaanberlijnterugdenkt-