Re: Nieuwe Lego Treinen
Newsgroups:
lugnet.loc.be, lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 26 Jun 2003 06:48:05 GMT

Bij mij in de buurt zit een zeldzame speelgoedwinkel die nog helemaal
zelfstandig werkt (geen keten). De LEGO-prijzen zijn er structureel lager dan
bij de ketens.
De sneltrein  heeft hij voor E 91.50
Maar dan moet je wel naar Drenthe (bij Borger). Je kunt ook via internet
bstellen,  maar dan betaal je wel weer verzendkosten.

http://www.boonstraspeelgoed.nl

Ik heb aan de winkeleigenaar gevraagd of hij interesse heeft om een speciale
aanbieding voor Bouwsteen-clubleden te doen. Daar had hij in principe wel oren
naar. Maar dan moet er natuurlijk wel iets praktisch geregeld worden in verband
met tevoren bestellen en afhalen op clubdag (of verzenden). We hebben geen
concrete afspraken gemaakt. We moeten ook rekening houden met de plannen van
Pokkie-pokkie om nog LEGO via internet te blijven verkopen; het is bijvorbeeld
niet handig als beide winkels ons eenzelfde aanbieding zouden doen.

De nieuwe sneltrein en/of de goederentrein lijken mij bij uitstek een geschikte
doos voor zo'n actie omdat veel mensen die nu tegelijkertijd willen kopen.