  Re: foto's Modelworld

Wat is er zo slecht aan? Wij hebben vaker Hema foto cd's laten maken, en die waren best okay. Sterker nog, terwijl ik dit tiep is mijn vriendin bij de Hema om de CD met een deel van de Geldermalsen foto's op te halen.... Wat wil je met de foto's op (...) (21 years ago, 25-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: foto's Modelworld

Zelf scannen kost wel een hoop tijd. Ik heb heel veel foto's gescand en op cd gebrand (stel je voor dat de tent hier affikt, heb je toch nog een herinnering ....). Bij m'n eigen fotoboer heb ik nog geen cd's laten maken. Op een gegeven moment heb je (...) (21 years ago, 25-Apr-03, to lugnet.loc.nl)