  Re: Problemen bij het laden van de Bricklink site

Wat is nou precies je probleem? Sinds je kabelinternet hebt kom je niet meer op Bricklink? Of snap ik de vraag verkeerd? Duq "Dennis Bosman" <dennisbosman@hotmail.com> wrote in message news:HD9zI9.Cs9@lugnet.com... (...) blijven. (...) de (...) dit (...) (21 years ago, 13-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Problemen bij het laden van de Bricklink site

Yep, via de telefoonverbinding wel, via de kabel niet. Dennis (...) (21 years ago, 14-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Problemen bij het laden van de Bricklink site

Vreemd. Moet je eens een command prompt starten en intikken ping www.bricklink.com en, als dat antwoord geeft, tracert www.bricklink.com Wellicht gebruiken de sites een of andere plugin die je niet geïnstalleerd hebt. Voor Internet Explorer 6 moet (...) (21 years ago, 16-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Problemen bij het laden van de Bricklink site

Ik heb inmiddels 'gepingt' en ook tracert ingetypt. Maar wat had ik daarna dan moeten doen? Zou die dan moeten werken? Ben ook bezig met het downloaden van Java. Het ziet er naar uit dat dat niet gaat lukken (het duurt nl. een eeuwigheid). (...) (21 years ago, 18-Apr-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: Problemen bij het laden van de Bricklink site

Hallo Dennis, Ik heb een kabelaansluiting van Chello, bij mij laad Bricklink prima. Ik gebruik daarbij MS Internet Explorer versie 4.0. Misschien moet je in de Explorer onder menu "View" optie "Internet Options", in tabblad "Advanced" het (...) (21 years ago, 18-Apr-03, to lugnet.loc.nl)