    Verslag LEGOWORLD 2002 van de Italiaanse deelnemers —Manfred Moolhuysen
   De enthousiaste groep Italiaanse deelnemers aan LEGOWORLD hebben op de site van hun Lego® Users Group "ItLUG" een leuk verslag geplaatst van hun belevenissen tijdens de meest recente editie van dit evenement (in oktober 2002). Het is deze keer ook (...) (22 years ago, 20-Mar-03, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

        Re: Verslag LEGOWORLD 2002 van de Italiaanse deelnemers —Peter Seynhaeve
   (...) hallo Manfred, heb deze foto's eens bekeken en ze zijn schitterend!! Ondertussen kan ik melden dat ik samen met een paar legofans waaronder Ludo Soete en de2broers (beiden lid van De Bouwsteen) de nodig inspanningen aan het doen ben om een (...) (21 years ago, 4-May-03, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)