  1000steine-Welt in Berlijn, deze zomer. Pak je agenda!!

Een geweldige opwarmer voor Legoworld 2003 ! Als je kan komen: maak er een leuk weekend van, allerlei arrangementen zijn al uitgewerkt. Dit is het: (URL) zo is het gekomen... (in het Duits) (URL) jullie mogen allemaal raden welk thema wij er ga (...) (22 years ago, 9-Feb-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: 1000steine-Welt in Berlijn, deze zomer. Pak je agenda!!

(...) Wat mij op hun site niet helemaal duidelijk werd: moeten deelnemers ook toegang voor het evenement betalen? (...) Awhrrrr, ga je nu zelf ook een drijvende brug maken? :-) Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen. (22 years ago, 15-Feb-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: 1000steine-Welt in Berlijn, deze zomer. Pak je agenda!!

Hoi Manfred, De deelnemers (exposanten) staan eigenlijk al vast,(zie de Duitse link met 'hoe is het gekomen'), maar mail René of Axel als je wat hebt toe te voegen. De 'klub' staan open voor nog wat leuke bijdragen. Als je wil verkopen kun je tafels (...) (22 years ago, 15-Feb-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: 1000steine-Welt in Berlijn, deze zomer. Pak je agenda!!

(...) Ik heb geen foto's van LEGOWORLD gemaakt. Ik heb wel eens geprobeerd om thuis foto's van te maken van bijvoorbeeld in bouwwijze aangepaste wielstellen enzo, maar dat blijkt veel moeilijker te zijn dan ik dacht. (Bij herhaling grandioos mislukt (...) (22 years ago, 15-Feb-03, to lugnet.loc.nl)

  Re: 1000steine-Welt in Berlijn, deze zomer. Pak je agenda!!

Als deelnemer hoef je niet te betalen. Behalve als je in een hotelletje aldaar duikt. Dat kost EUR 30,= heb ik me laten vertellen. Mvg, Dennis Bosman (...) (21 years ago, 8-Apr-03, to lugnet.loc.nl)