Subject:
Kort verslag LEGOWORLD 2002
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 23 Oct 2002 08:12:07 GMT

Hallo allemaal,

Vermoeid, maar voldaan ben ik gisteren thuisgekomen met Tim Courtney als
gast. Na (voor mij) 4 dagen LEGOWORLD kunnen we terug kijken op een zeer
geslaagd evenement.

Er was weer zeer veel moois te zien zoals je op de reeds gepostte foto's
kunt zien. De LDraw stand werd weer druk bezocht en de reakties waren zeer
enthausiast!

Wat vooral leuk was is dat er zeer veel buitenlandse gasten waren gekomen.
Natuurlijk Tim Courtney (VS), maar ook Daniel Crichton (UK) bij de LDraw
stand. Evenals Jeroen de Haan en Albert-Jan van Ree. Verder waren er
Italianen, Belgen en Duitsers en meer mensen uit Engeland. Een echt "world"
evenement.

Helemaal leuk was de sessie met Brad Justus waar de leden van de Bouwsteen
vragen konden stellen.

Ik schrijf een meer uitgebreid verslag voor publicatie op ldraw.org en ik
zal ook wat modellen in LDraw posten die tijdens LEGOWORLD gemaakt zijn!

CU

Groeten,

Jaci