Subject:
Verkeerde e-mail adressen
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 21 Oct 2002 18:24:07 GMT

Hallo,

Ik heb tijdens het LEGO WORLD event op zaterdag & zondag enkele mensen
tewoord gestaan die graag wat meer info hadden verkregen over de digitale
trein baan. Blijkt nu dat er 2 e-mail adressen niet kloppen.
Nu ben ik op zoek naar deze mensen.
Het gaat om een zekere heer PRIEM en een zekere heer GERRIT.

Indien mogelijk, gelieve kontact te nemen met mij op :
ludo.soete@village.uunet.be

Groetjes,
Ludo