    Lego world... bijna zo ver !! —Lex Ensing
   Hallo allen, bijna zo ver !! We zijn zondag van de partij. Iemand al enig idee wat er te beleven is en in welke vorm ? Ben benieuwd !! Tot dan :) Lex en Inge (22 years ago, 16-Oct-02, to lugnet.loc.nl)

        Re: Lego world... bijna zo ver !! —Ludo Soete
   (...) Hallo, Ik kan U mede delen dat ik er een Digitaal gestuurde trein baan demonstreer, dit op zaterdag & zondag ( echter maar tot kort na de middag, daar ik normaal rond 15 uur terug huiswaarts rij). Indien interesse, gelieve dan in de voormiddag (...) (22 years ago, 16-Oct-02, to lugnet.loc.nl)