Subject:
Vertalingsproject Ldraw - DOE MEE!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 16 Jun 1999 14:09:21 GMT

Hallo,
Ik heb voor diegene die het leuk vinden een pagina gemaakt
http://ucoms.novice.nl/vertalingsproject_ldraw.html
waarop je kunt zien welke woorden er vertaald moeten worden voor
www.ldraw.org en waaraan je een bijdrage kunt leveren!
Als je dus een beter of ander woord weet voor hetgeen er staat, laat het
mij dan even weten!
--
Greetingz...

Sjaacko