  Cookies & Toys bij Trekpleister

Ik ben zojuist langs de Trekpleister winkel gegaan. Daar kwam ik het volgende tegen:4 Lego setjes (2880, 2884, 2886 en 2849 ), per doosje ingeblikt in een koekjestrommel. Deze trommel heeft Lego opdrukken (Jr. maar toch) EN een pak heerlijke (...) (22 years ago, 21-Aug-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Cookies & Toys bij Trekpleister

(...) Hier in Dordrecht wisten ze niet eens van het bestaan van de actie :( Roland (22 years ago, 21-Aug-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Cookies & Toys bij Trekpleister

(...) Vreemd, de blikken staan namelijk gewoon in de trekpleister folder van deze week. Groet, Wessel -ik ben een beetje misselijk- Burgers (22 years ago, 22-Aug-02, to lugnet.loc.nl)