Re: Ahoy?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 15 Aug 2002 07:14:06 GMT

Uit het discussie-forum van www.debouwsteen.com:

Van woensdag 14 tot en met vrijdag 23 augustus wordt in Ahoy Rotterdam
Kids Adventure gehouden. Dit evenement is bedoeld voor kinderen van 4 tot en
met 12 jaar.
Ook LEGO is hierbij aanwezig met onder andere een recordpoging.
Kaarten kosten 8 euro (ook voor volwassenen).
Meer informatie is te vinden op http://www.kids-adventure.nl/

Met dank aan Sybrand Bonsma!

Groeten van Stefan.
---
YellowHead Studios. Where LEGO comes to life.
http://www.yellowhead.8m.com/

"Duq" <lugnetpost@skipthisbit.duq.tmfweb.nl> schreef in bericht
Zag net bij 5 in het land of Hart van Nederland ofzo iets over een groot
Lego evenement in Ahoy, en het Sophia Kinderziekenhuis had er ook iets mee
te maken. Ik heb het begin gemist, maar het zag eruit als een wereld kaart
met Lego gebouwen erop.
Wie weet er meer?

Duq