Subject:
Uitverkoop bij Bart Smit Lisse
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 12 Jul 2002 14:29:50 GMT

Wegens brand in de parkeergarage in Lisse (Het Blokhuis) waardoor rook en
waterschade is ontstaan bij Bart Smit in Lisse, hebben ze daar nu grote
verkoop van (bijna) alles wat in de winkel lag. De parkeergarage is boven de
winkel... Natuulijk zit daar ook LEGO bij. Onder andere (waar ik zelf e.e.a.
van heb aangeschaft):

6771 voor 3,- Euro
6790 voor 2,50 Euro
4792 voor 7,- (!) Euro
8237 voor 6,- (!) Euro
7310 voor 3,- Euro
6032 voor 5,- Euro

Zo'n 90% van de doosjes zien er perfect uit. Je zou niet zeggen dat ze nat
zijn geworden of in de rook en roet hebben gestaan.

En nog veel meer, waaronder ook grotere dozen Bionicle, Voetbal, Technic,
etc.

Het is nog tot september en ik vermoed dat ze van de gelegenheid gebruik
maken om alle zooi eens op te ruimen, dus het zou mij niets verbazen als er
ook nog oudere sets opduiken. De manager van de winkel had het over "morgen
komt er weer een nieuwe partij". Wellicht ruimt Bart zijn magazijnen op en
"misbruikt" hij het filiaal in Lisse om alles kwijt te raken.

Kortingen op ander speelgoed lopen op tot 50%. Het meeste is nog in zeer
goede staat!

Thought I let you know...

Groeten,

Jaco