  Kijk eens op Marktplaats.nl

Hallo allemaal, Ik weet niet of het al bekend is hier, maar op www.marktplaats.nl wordt ook zeer veel LEGO aangeboden. Van complete sets tot poppetjes, losse elementen, etc. Ook wordt er LEGO te koop gevraagd. Ga naar www.marktplaats.nl, klik in het (...) (22 years ago, 12-Jun-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Kijk eens op Marktplaats.nl

(...) Inderdaad, een behoorlijk groot aanbod. Kijk ook eens op de veilingsites zoals E-bay. In zijn algemeenheid vindt ik het alleen jammer dat mensen van die onbeschofte bedragen vragen voor hun 2e-hands afgekloven, verschoten legosteentjes. Ik ben (...) (22 years ago, 13-Jun-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Kijk eens op Marktplaats.nl

Hm, nu je het zegt. Ik koop zelf altijd het liefst nieuw in doos op internet; je weet nooit precies hoe het eruit ziet (op een wazige foto ziet alles er glimmend uit). Bio-tex zeg je? Ik ben eigenlijk op zoek naar een efficiente manier om mijn (...) (22 years ago, 13-Jun-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lego wassen (was: Kijk eens op Marktplaats.nl)

(...) Kijk hier eens: (URL)Ik weet in ieder geval wel hoe je modellen stofvrij kan houden als je ze een (...) Maar let wel op dat de schoonmaakster in een actieve bui niet je LEGO bij het vuilnis zet ;-) Groet, Wessel (22 years ago, 14-Jun-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lego wassen (was: Kijk eens op Marktplaats.nl)

(...) Ja, dei ken ik. Maar daar doen ze zo vaag over het drogen; dat krijg je nooit echt mooi voor elkaar. Bovendien is het een heel gedoe om al die steentjes met de hand te wassen. Heeft echt niemand ervaring met een snelle, makkelijke en goede (...) (22 years ago, 15-Jun-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: Lego wassen (was: Kijk eens op Marktplaats.nl)

Je hebt van die waszakken (fijnmazig) voor fijn was goed, doe hierin de kleine onderdelen, ramen ook apart (goed aanrijgen) deze in een kussensloop met de "grotere" stukken en maak deze dicht met een overslag en veiligheidspelden. Doe dit in de (...) (22 years ago, 16-Jun-02, to lugnet.loc.nl)