Re: Paypal nu ook via NL bank/giro te betalen
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 4 Jun 2002 18:33:23 GMT

Er is bij mij een bericht binnengekomen over iemands eerste ervaringen met
dit fenomeen. Het blijkt dat Paypal nog steeds eist dat je een credit card
opgeeft voordat je geld kan overmaken, ook al heb je eerst via een
bankoverschrijving voldoende naar je Paypal account overgemaakt. Ik heb
nergens op de site van Paypal kunnen lezen dat dit specefiek zo is, maar
Paypal heeft dit in een E-mail gezegd op antwoord van een vraag van iemand
die tegen het bewuste probleem opliep. Ikzelf ben begonnen met een credit
card, en voor mij werkt het dus (automatisch) wel.

Ik vraag mij af of Paypal het wel juist heeft, en ze misschien een standaard
antwoord hebben gegeven zonder rekening te houden met de bijzondere, voor de
meeste landen niet geldende mogelijkheid om per giro naar je Paypal account
over te schrijven. Als er meer nieuws hoor zal ik daarover schrijven. (maar
eerst 3 weekjes op vakantie)

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.