    Re: Lego Trein & Edits Pro —Jeroen de Haan
   (...) Ziet er indrukwekkend uit, maar uh, kan je misschien wat tekst en uitleg geven? Wat is/doet die booster? Waar zijn al die knopjes voor op het controle-paneel? En hoe ziet de in te bouwen electronica er uit? In de gele loc kan j al teen en (...) (22 years ago, 6-May-02, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

        Re: Lego Trein & Edits Pro —Manfred Moolhuysen
     Zie ook (URL) vriendelijke groet, M. Moolhuysen. (22 years ago, 6-May-02, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)

        Re: Lego Trein & Edits Pro —Ludo Soete
   (...) Hallo Jeroen, en alle andere geinteresseerden, Van zodra ik wat meer tijd heb plaats ik nog enkele foto's op de bricshelf link en plaats ik een 'verslag' op mijn web site. Intussen heb ik een 4-tal verlichtings palen uitgerust met een witte (...) (22 years ago, 12-May-02, to lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be)