Subject:
Lego Trein & Edits Pro
Newsgroups:
lugnet.loc.be, lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 6 Apr 2002 21:06:07 GMT

Hallo,

Na 2 jaar is het er dan toch van gekomen. Mijn eerste 2 treinen die via
digitale aansturing rijden. Hiervoor heb ik het Elektuur ontwerp 'EDITS PRO'
gebruikt. Intussen heb ik 5 werkende decoder printjes, en nog een 4-tal in
de steiger staan. Momenteel gebruik in enkel de manuele sturing, dus nog
geen PC tussenkomst. Dit is voor een later stadia. Vooraleer ik nog een paar
motor blokken van de nodige aanpassingen voorzie, zal ik eerst nog wat
rondjes rijden met de huidige motoren, zodat eventuele problemen kunnen
bekeken worden voor ik alles ombouw. Bij de ombouw zorg ik wel dat er ten
aller tijde terug kan omgeschakeld worden naar de originele Lego sturing via
kortsluit stekkertjes.
Wie vragen heeft hieromtrend kan mij altijd kontacteren via mijn e-mail adres.

Opmerking:
Het boek over EDITS PRO is een uitgave van de uitgeverij Segment BV,Postbus
75, 6190 AB Beek L . www.elektuur.nl
Merk wel op dat er verschillende fouten in het boek staan, verdere info is
te vinden op volgende web site :
http://www.gironet.nl/home/editspro/

Groetjes,
Ludo Soete