Subject:
lego te koop via internet
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 25 May 1999 20:15:33 GMT

Beste lego-fan's,

Via deze weg wil ik jullie mededelen dat ik (ook een lego-fan) een
speelgoedwinkel heb overgenomen. Via deze winkel bied ik o.a. ook lego te
koop aan. Daargaans heb ik de gehele collectie op voorraad staan.

Ik heb de lego standaard (zoals b.v. wigwam of intertoys) geprijst maar hier
gaat nog 15% vanaf.

Ik ben daarnaast ook bereid om bestellingen die via e-mail aan de winkel
gestuurd worden te verzenden.
Hier komen echter wel de verzendkosten bij en de verzending vindt pas plaats
op het moment dat het geld op de rekening gestort is.
Ook heb ik nog een restant service-set's.

Voor een prijslijst, vragen of een bestelling mail: Pokkie-Pokkie@wxs.nl

Met vriendelijke legogroeten
Pokkie-Pokkie
Barry Lamers