Subject:
LEGOWORLD 2002
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 28 Mar 2002 14:24:02 GMT

Hallo allemaal,

Na het grote succes van LEGO WORLD 2001, (foto's onder meer te vinden op:
|http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=12149 ) wordt er ook dit
jaar weer een groot LEGO evenement georganiseerd. Het wordt nog een stuk
groter dan vorig jaar, zowel in vloeroppervlak als lengte, want dit jaar
gaat het 5 dagen duren i.p.v. 4

Natuurlijk is ook De Bouwsteen weer aanwezig en we zijn al druk bezig met de
organisatie van ons gedeelte. Er zullen weer veel officiele LEGO sets te zien,
maar natuurlijk ook erg veel eigen creaties. Daarnaast worden er ook
demonstraties van special bouwtechnieken en LDraw gehouden. Een speciaal punt
zal de grote treinbaan en miniland zijn. Naast het hier vermelde zal er
natuurlijk nog veel meer te zien zijn, maar omdat nog niet alle details zijn
uitgewerkt, zal ik dat nog niet allemaal gaan opnoemen.

Het evenement vindt plaats van vrijdag 18 oktober tot dinsdag 22 october in De
IJsselhallen in Zwolle. We zien er naar uit om iedereen dan weer te zien.

Mochten er vragen zijn over het evenement dan hoor ik dat graag,

Namens de Bouwsteen,

Sybrand Bonsma