Subject:
mindstorms in Amsterdam
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 27 Mar 2002 14:26:37 GMT

Hallo allemaal

Ik heb via mijn werk (ik ben webmaster in een grote gemeente in het zuiden
des lands) een uitnodiging gekregen voor een bijeenkomst (mediamatic salon)
die over multimedia gaat. Eén van de onderdelen van die bijeenkomst is een
presentatie over Lego Mindstorms.
<quote> Terry Dunne [LEGO Learning Institute DK] gaat in op de filosofie
achter Mindstorms en op enkele sociale, informele leerprojecten die
ontwikkeld zijn parallel aan het commercïële product.</quote>
Het wordt georganiseerd door Mediamatic  www.mediamatic.net
Het geheel vindt plaats op zondag 7 april om 16.00 uur, locatie: baby,
keizersgracht 676, amsterdam.
Anyway, ik heb geheel geen interesse in mindstorms eigenlijk, maar ik dacht
anderen misschien wel, en ik heb een gratis kaart. Entree is 6 euro aan de
zaal. (volgens mij voor iedereen die wil toegankelijk).
Iemand interesse in die vrijkaart?

Groeten
Saskia