Subject:
Santa Fe Jamboree
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 11 Mar 2002 10:02:55 GMT

Herhalingsoproep:

Hallo trotse bezitters,

Wat denken jullie ervan om zoveel mogelijk jullie Santa Fe Super Chiefs
(zonder motor) mee te nemen naar de clubdag op 23 maart in Duiven? Het lijkt
mij wel een spectaculair gezicht om op een zijspoor een hele rij bij
treinbaan te hebben staan.
daarnaast kan ik eventueel, dat wil zeggen voor zover de modellen mij ook
daarvoor toevertrouwd worden, het samenstel een paar voorzichtige rondjes
laten rijden. Meldt je a.u.b. even aan zodat ik een idee heb hoe lang dat
spoor ongeveer moet worden.
Geef op: Naam - Hoeveel units - Mag wel/niet rijden (beperkt: enkele ronden)

Tip: Plak een tijdelijke sticker of pleister met naam erop aan de onderkant.

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.