  reklameren bij lego?

Ik heb net een nieuwe Breezeway Cafe opgebouwd, en nu is 1 van de grote gebogen ramen beschadigd, de andere ook maar daar kan ik mee leven. Voor alle duidelijkheid, dat was al zo toen ik ze uit de doos haalde. Ik heb wel eens gehoord dat je dat bij (...) (23 years ago, 23-Feb-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: reklameren bij lego?

(...) Je belt gewoon naar LEGO Benelux in Breda. Telefoonnummer (van de orderbevestigingsemail) is 00 800 5346 2222. Dit is een gratis nummer en als je zegt dat je uit Nederland belt, word je doorverbonden met Benelux. Hou wel je ordernummer gereed, (...) (23 years ago, 23-Feb-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: reklameren bij lego?

Consumentenservice bellen: 076-5871906 Werkt prima. Toen ik mijn Silver Champion uitpakte bleek een van de banden erg lelijk van witte letters te zijn voorzien. Een telefoontje en 6 dagen later had ik een nieuw bandje. Perfecte service! (23 years ago, 13-Mar-02, to lugnet.loc.nl)