  Re: levering s@h

(...) Wees blij dat het TNT/TPG is en niet Nederlandse Pakket Dienst! Had een zending LEGO uit de USA... bleef ruim 3 weken bij Douane liggen (wilden niet geloven dat er voor ruim $300 aan LEGO inzat... alsof het zin heeft hogere waarde op te geven, (...) (23 years ago, 22-Feb-02, to lugnet.loc.nl)

  Re: levering s@h

Ter geruststelling voor iedereen die met mij heeft meegeleefd de afgelopen zware uren; Santa Fé Super Chief nr. A3568 heeft een liefdevol thuis gevonden op mijn treinrails. Het treinpersoneel rust op dit moment even lekker uit in Breezeway Café (...) (23 years ago, 23-Feb-02, to lugnet.loc.nl)