Re: 2002 sets in NL ?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 10 Jan 2002 09:12:01 GMT

Hoi Saskia,

Ik heb ze vorige week in Duitsland opgepikt. Daar lagen ze al rond Kerst al.
Ik vindt ze een beetje duur, bijvoorbeeld 3 minifigs wat steentjes en dat voor
circa 8 Euro. Maar ik snap TLG niet eerst SW opruimen en dan weer opnieuw
lanceren.
De catalogus 2002 was daar ook al. Hoopgevend geen prijsverhogingen tov vorig
jaar.
Een beschrijving heb ik ook al gemaakt. Nu de engelse vetaling nog. Zal
vanavond wel klaar zijn.

Groetjes en bouw ze.

Nico