Subject:
Fraaie Bak
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 1 Jan 2002 16:13:44 GMT

Nou, wij op vakantie naar Oostenrijk.. heerlijke wintersport overigens, maar
dat terzijde, liggen in de winkels daar de Nesquik Bunny's !! Ik blij ja
ja.. gevonden ! Maar slim als we zijn, eerst maar even in de doos kijken wat
er in zit, anders koop je je ongans en heb je steeds de verkeerde... in al
die dozen alleen maar de director ! Onvoorstelbaar, geen Bunny te bekennen.
Ook geen camera-man, of weet ik ut wat er als 3e figuur in de doosjes zit,
alleen maar de director. Nou daar was ik niet blij mee, en dat wil ik jullie
graag even laten weten :)
Dank u voor het aanhoren van mijn klaagzang, als iemand wel een bunny
gevonden heeft hou ik me aanbevolen !

Gruss Gott !

Lex