  Re: Vertalingsproject Ldraw

(...) Ja hoor! Graag zelfs, leuk. Heb je nog HTML-kloppers en -designers nodig? (25 years ago, 19-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vertalingsproject Ldraw

(...) Voor werk aan het eigelijke bouwen van de site moet je niet bij mij zijn. Neem contact op met Tim Courtney, ik geloof dat hij dat gedeelte coördineerd. Ik ben de coördinator van de nederlandse vertaling. Groeten, M. Moolhuysen. (25 years ago, 21-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vertalingsproject Ldraw

(...) OK. Heb je mijn vertalingen al ontvangen? (25 years ago, 21-May-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Vertalingsproject Ldraw

Doet iemand van deze groep hier nog aan mee? Manfred heeft nu (of binnenkort) geen toegang meer tot Internet en geen E-mail adres. Kunnen we hier misschien eens naar kijken. Ik ga zelf a.s. vrijdag op vakantie t/m 5 juli en zal geen mail lezen. (...) (25 years ago, 16-Jun-99, to lugnet.loc.nl)