  Re: LW2001 UITVERKOCHT!?!?!?!?!?!

(...) Ik ben vandaag geweest (kaartje maand geleden bij Intertoys gehaald). In de krant las ik vanochtend dat het was uitverkocht voor de zaterdag en de zondag. Voor maandag en dinsdag zijn er nog wel kaarten. ECHTER: in de (belachelijke, want (...) (23 years ago, 20-Oct-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: LW2001 UITVERKOCHT!?!?!?!?!?!

(...) Goeie tip Mark! Ik heb naar aanleiding van bovenstaande inderdaad maar de gok gewaagd. Op het parkeerterein werden we inderdaad direct weggejaagd door een parkeerwachter die vroeg of we wel kaartjes hadden. Toen dat niet het geval bleek te (...) (23 years ago, 21-Oct-01, to lugnet.loc.nl)