Re: LW2001 UITVERKOCHT!?!?!?!?!?!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 20 Oct 2001 13:08:42 GMT

WAT???

Hoeze uitverkocht???

Kan iemand dit tegenspreken? Ik wil morgen ook nog gaan!

Duq

Wessel Burgers <wessel_b@yahoo.com> wrote in message
Tot mijn grote afgrijzen moeten constateren dat LW2001 geheel is • uitverkocht
(zaterdag en zondag)...

Ik was van plan zondag te gaan, ervan uitgaande dat ik aan de kassa gewoon
kaarten zou kunnen kopen :-(

Als iemand van LW2001 dit leest, valt er nog iets (=drie kaarten voor
zondag)te regelen? Eventueel kunnen jullie me op bovenstaand e-mail adres
bereiken.

In ieder geval gefeliciteerd met dit succes want dit hadden jullie zelf
geloof ik ook niet verwacht!

Groet,

Wessel
(die zich voor de rest van het weekend terug gaat trekken in zijn • legokamer
met een fles sterke drank...)