    Tweedehands sets —Sybrand Bonsma
   Hallo iedereen, Ik kan misschien aan een aantal gebruikte sets komen, ruwweg uit de periode 1988-1991. De dozen zijn niet meer aanwezig, maar de bouwbeschrijving wel. Zelf heb ik niet zoveel belangstelling voor deze sets, maar voor een aantal andere (...) (26 years ago, 23-Dec-98, to lugnet.loc.nl)

        Re: Tweedehands sets —Mark de Kock
   (...) Ik heb wel (grote) belangstelling voor bovenstaande set 6352. Is 'ie compleet? En wat moet 'ie kosten? Mark "If it ain't Lego, it doesn't count" (26 years ago, 23-Dec-98, to lugnet.loc.nl)

        Re: Tweedehands sets —Sybrand Bonsma
   (...) Hallo Mark, Volgens de verkoper is hij compleet, dat wil zeggen alle onderdelen plus de instructies, maar zonder de doos. Wat de prijs is weet ik nog niet, ik moet nog even contact opnemen met de verkoper. Groeten, Sybrand Bonsma (26 years ago, 23-Dec-98, to lugnet.loc.nl)

        Re: Tweedehands sets —Mark de Kock
   (...) Hallo Sybrand, als jij de prijs weet, kun jij die dan melden? Ik weet niet precies hoeveel deze kraanwagen oorspronkelijk kostte (ik schat dertig tot veerig gulden?), maar ik wil 'm wel hebben... Groeten en Prettige dagen, Mark "WinErr:019 (...) (26 years ago, 23-Dec-98, to lugnet.loc.nl)