 Help on Searching

 Local / Danmark / Københavns / København / 10
9  |  11
Re: mindstorms
Newsgroups:
lugnet.loc.dk.kb.kob
Date:
Sat, 23 Oct 1999 23:01:09 GMT
Viewed:
3088 times

In lugnet.loc.dk.kb.kob, Mikkel Benedikt Breiler Mikkelsen writes:
Prøv Magasin på Kgs. Nytorv, det sagde de i Magasin i Kgs. Lyngby.

Når du finder den er du god lige at skrive hvad den koster, jeg pønser
på at skaffe den også, så trioen er hjemme.
Og så skal jeg også have de foregående sæt fra USA....

-breiler

"Jesper Kjaer" <jesperkj@vip.cybercity.dk> wrote:

Hejsa

Er der nogen af jer der ved hvor i København man kan købe de to følgende
udvidelsessæt til Mindstorms:

ROBOSPORTS
EXTREME CREATURES

mvh

Jesper
mailto:jesperkj@vip.cybercity.dk

I Magasin på Kongens Nytorv har de kun Droid Developer Kit og RIS. De har
heller ikke ekstra dele så som motorer og sensorer, men henviser til Legoland
eller bestilling over Internettet.

Søren