 Help on Searching

 Local / Danmark / 369
368  |  370
Subject:
Flere danske tog på Brickshelf
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Tue, 29 Jul 2003 10:22:38 GMT
Viewed:
7601 times

Hej med jer,

Så har jeg lagt nogle billeder ud af mit sidste nye legotog: De nye
dobbeltdækkervogne som er indsat på syd- og nordvestbanen og et tilhørende ME
lokomotiv i de nye farver.

Alle billeder kan findes her:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=51510

For yderligere oplysninger om designet, se post i .trains:

http://news.lugnet.com/trains/?n=20738

Hvad synes I om vognene?

Forresten, glimrende med en dansk Lego-gruppe "Byggepladen". Jeg bor i København
og kunne sagtens finde på at dukke op til et møde på et tidspunkt, glæder mig
til at høre mere om klubben, møder osv.

Hyg jer

Esben