 Local / Danmark / 359
    Re: Announcing the Danish Lego club Byggepladen! —Kim Andersen
   (...) Hey. I will do this in danish: If there is anybody that want to now what we are talking about, just ask... Hvor ligger den nye klub? By? Koster det noget? Jeg vil gerne have noget mere information om klubben... Hilsen Kim Andersen (21 years ago, 10-Jun-03, to lugnet.loc.dk)

        Re: Announcing the Danish Lego club Byggepladen! —Kecia Hansen
   (...) Hej Kim, Tjek også denne post: (URL) Du er velkommen til at sende mig en mail, hvis du har spørgsmål. Indtil videre er vi 7 fra Københavnsområdet og en enkelt fra Jylland. Hilsen Kecia (21 years ago, 10-Jun-03, to lugnet.loc.dk)