 Local / Danmark / 278
277  |  279
Subject:
10030 prisstigning efter jul ;-(
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Mon, 11 Nov 2002 12:23:25 GMT

Da i stuen!

Bestilte lige lidt i dag hos Shop@home, og fik at vide at 10030 vil stige
med 40 "øffer"  efter jul, eller ca. 350,- hårdt beskattede danske dollars
;-(  Sååeehhh, hvis man skal have en er det vel snart. Jeg havde desværre
ikke
liiiige råd idag ;-(    Men forhåbentlig inden den stiger er den bestilt ;-)
Fik oz ud af hende damen at de havde forudbestillinger på 289 sæt i hele
Europa, det var sq en sjat, efter min mening.

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"