 Help on Searching

 Local / Danmark / 262
  LEGOLAND Imagination Week

Legolands egen omtale av hva som skal foregå under den danske høstferien har fristet oss nok til at vi (dvs. min technic/togbyggende ektemann, vår technic-byggende kamerat og hans legotolererende samboer og meg - hovedsaklig by/tog/HP-menneske) (...) (22 years ago, 2-Oct-02, to lugnet.loc.dk, lugnet.loc.se)

  Re: LEGOLAND Imagination Week

In lugnet.loc.dk, Anne Jorunn Midtkil writes: Hej Anne, (...) Ja det ser spændende ud. God fornøjelse! (...) Jeg var i Legoland 10. august, men så ikke noget fabriksudsalg. (...) Desværre var der ikke ret mange tilbud, da jeg var der, men jeg tror (...) (22 years ago, 2-Oct-02, to lugnet.loc.dk, lugnet.loc.se)