 Local / Danmark / 250
Re: Hold øje med OBS!
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Wed, 4 Sep 2002 09:38:54 GMT

Jeg var forbi igen i mandags, og fik da hevet pænt ned af hylderne igen. Den
ene side af hylden var ikke mærket ned, men varerne var stadig til halv
pris! Så jeg fik min PowerPuller og en ordentlig r*vfuld Life on Mars :-)
p.s. der er stadig en del Bionicle, hvis det har nogen interesse.

Lars: Jeg mailer dig lige, sorry :-)

--
Carsten Straaberg, Denmark
http://www.bricklink.com/store.asp?p=cstr