 Local / Danmark / 186
185  |  187
Subject:
Legoland
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Wed, 27 Jun 2001 21:54:56 GMT
Viewed:
6120 times

Hejsa
Jeg har lige været på en lækker todages tur i Legoland, sammen med min
søn og konen, men jeg har en bøn i tilfælde af at en af jer skal
dertil i nærmeste fremtid, min søn (der er 4 år) har sat sit sværd
over styr på vej hjem, og han ved det ikke endnu. Er det mulig at
lokke en af jer til at få fat i sådan eet, og sende det til
Nordjylland? Vedkommende bliver selvfølgelig holdt skadesløs.
Det er et sværd købt ved den store borg hvor "DRAGEN" holder til.
Det er lavet af sådan noget "skum-kork-bademåtte" materiale, gråt og
kostede ca. 45,-

Iøvrigt skal det lige nævnes at Rock Raiders blev set til ca. 50% ...
der blev set Aquazone til 70% og en Silver Champion til ca. 50%
Flere andre sæt blev set til kraftigt reducerede priser.

Kind regards
John Jensen