 Local / Danmark / 121
120  |  122
Sv: Mandtal (blank formular)
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Thu, 13 Jan 2000 22:31:54 GMT
Viewed:
5024 times

Desværer. Jeg har ikke denne mulighed. Der er der simpelt hen ikke. Det
nærmeste jeg kommer til at manipulere med et indlæg er "Flyt til mappe.."
men der er altid ghosted i newsgroups.

Det er selvfølgelig lidt iriterende, men da jeg jo alligevel ikke skal
slette min "Mandtal" klarer jeg mig uden.

--
Med venlig hilsen
Djelle alias Mogens Sørensen

Jepsen <LegeB@msen.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:FoAFtM.FIM@lugnet.com...
Mogens Sørensen skrev i meddelelsen ...

Ja det er godt nok. Men hvordan sletter man sin artikel?

Mogens, jeg kan se at du bruger Outlook Express. Hvis du højreklikker på • et
indlæg i nyhedsgruppen, er der en 'ghostet' mulighed som hedder Annuller
eller Cancel. Hvis det er et indlæg som Outlook Express ved du selv har
indsendt, er menupunktet ikke ghostet, og indlægget kan slettes fra news
serveren af dig selv.

MVH
Jepsen