 Local / Danmark / 113
112  |  114
Subject:
DAT-fil samling
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Sat, 8 Jan 2000 22:04:12 GMT

Da jeg har planlagt at komme "in the mode" ved at lave nogle officelle sæt i
MLCad, kunne det jo være sjovt at sende dem til en database-samling. Jeg
elsker samlinger :-)

Jacob har et link til "The LDraw Model Repository"
http://members.tripod.com/~the_bry1/ . Er det, det officelle Lugnet sted at
placere officelle modeller?

Der må da være en news-gruppe til officelle sæt på Lugnet. Hvor der måske
også står et link til en sådan database. Hvad hedder denne news-gruppe i så
fald? Jeg syntes ikke lige jeg kan finde den.

--
Med venlig hilsen
Djelle alias Mogens Sørensen