 Help on Searching

 Local / Ceská Republika / 46
    Re: P.S. :-) —Dan Jezek
   (...) Ja (...) biely ! (...) No oni tady zadny konflikty nejsou. Je to takova studena valka. Lidi na verejenosti jakztakz spolu vydrzej ale po praci jdou domu a moc se nestykaj. Bilym lidem se tady rika "haole". To znamena pitomec havajsky. Je to (...) (24 years ago, 3-Jan-00, to lugnet.loc.cz)

        Re: P.S. :-) —Rene Virsik
    (...) Haole - to mi pripada ako (citaj odzadu) - elohssa. ;) No inak u nas to je podobne. A v Cechach to je uplne rovnake ako u nas. Proste ciganov treba chranit, aj ked su tou najvacsou zberbou v state ! S ciganmi su same problemy, ale stat ich (...) (24 years ago, 4-Jan-00, to lugnet.loc.cz)

        Re: P.S. :-) —Dan Jezek
   (...) podobny (...) nenajdes (...) tak (...) Heh, kdyz jsem byl na universite tak tam taky byla jedna cikanka. Bylo ji 65 let. Porad se chtela se mnou bavit a chtela aby jsme nekam sli. Ja jsem se vzdycky nastesti vymluvil. Byl tam taky jeden chlap (...) (24 years ago, 6-Jan-00, to lugnet.loc.cz)

        Re: P.S. :-) —Rene Virsik
    (...) Hehe... no u nas cigane nevedia co to je pocitac, nieto este Internet ! ;)) U nas cigani ani nechodia do barov, alebo na disko, kam chodia biely. Aspon v mestach nie. Na dedine mozno ano. Proste u nas cigan skonci zakladnu skolsku dochadzku a (...) (24 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.cz)