 Local / Czechoslovakia / 8
7  |  9
Subject:
P.S.
Newsgroups:
lugnet.loc.cs
Date:
Wed, 12 Jan 2000 03:07:44 GMT

Hehe... no u nas cigane nevedia co to je pocitac, nieto este Internet ! ;))
U nas cigani ani nechodia do barov, alebo na disko, kam chodia biely. Aspon v
mestach nie. Na dedine mozno ano. Proste u nas cigan skonci zakladnu skolsku
dochadzku a konci... Viac nevedia nic.

Ty mas teraz 22 rokov ? Alebo sa mylim ?

Ano, taky 22.

No nie TAKY, ale mas 22. ;) Lebo ja mam 28... ;( Uff... som stary uz... ;(
To uz clovek nie je ani v posteli taky ako v 18... heh.

hehehe... no tak to je nejak aj u nas. Ale... tu si bezny clovek hlada skor
dievca podla povahy, podla spolocnych zaujmov a tak... Ten fyzicky vyzor nie je
asi na 1. mieste. Proste ludom tu ide skor o to, aby to bola inteligentna zena,
aby sa s nou dalo rozumne porozpravatm aby ste si rozumeli. No a to s takou
stripterkou... hehe.... no neviem. ;)))))

Ano. To sa stava. Ale tomu sa ja snazim vyhnut prave tak, ako som Ti pisal, ze
si tu babu najprv pozriem tajne. ;)) Heh... a ked je skareda, tak "I'm sorry".
;)) Nedavno sme s kamosom bol checknut jednu takuto babu z internetu. No
strasne nieco ! ;))) Sme skoro utiekli... ;)