 Help on Searching

 Local / Czechoslovakia / 63
  Dan !?

Dan, zijes este ? Preco sem nepises uz ? Cakal som 3 mesiace, ale neodpisal si. Nevedel som co je s ebou, ale teraz som si vsimol prispevok na general... Ozvi sa ! Rene (24 years ago, 22-Aug-00, to lugnet.loc.cs)

  Cau

(...) Cau Rene, Sorry nepsal jsem sem dlouho, byl jsem zaneprazdnen moji strankou a prodavanim soucastek. Od ty doby co jsme naposled mluvili jsem roztridil a prodal skoro sto tisic soucastek. Je to pekna makacka! :-) Co ty, jak se vede? Uz jsi (...) (24 years ago, 23-Aug-00, to lugnet.loc.cs)