 Local / Czechoslovakia / 60
    Alive ? —Rene Virsik
   Heya Dan ! Zijes ? :))) Uz som aj napisal odpoved a Ty nic... :) Co Ta zasypali kocky LEGO ? Ozvi sa. :) Rene (25 years ago, 22-Mar-00, to lugnet.loc.cs)

        Re: Alive ? —Dan Jezek
   (...) LEGO (...) Ahoj Rene, Jak se vede? Sorry ze jsem zase dlouho nenapsal ale byl jsem zaneprazdnen kupovanim pres 150 star wars stavebnic, tridenim z toho soucastek a strkam z toho soucastky ktery se mi nehodej na svoji stranku kde je prodavam. (...) (24 years ago, 28-Mar-00, to lugnet.loc.cs)