 Local / Czechoslovakia / 48
  Re: Dobrodruznici

(...) na (...) Ano proto mam o moc vic rad model team nez technic. V model teamu jsou z velky casti soucastky z ruznych "themes" lega a vetsina z nich maji na sobe "studs" ;))) Technic ma ted v sobe prevazne soucastky na kterych nejsou "studs" ale (...) (24 years ago, 30-Jan-00, to lugnet.loc.cs)

  Re: Dobrodruznici

(...) No ano, ale Technic je zas dobry v tom, ze je tam ta funkcnost. Proste tam by malo ist o to, aby sa s tym dalo robit co najviac veci. Aby to malo co najviac funkcii. Proste mala by tam byt ta technicka funkcnost modelu. A ten dizajn, alebo (...) (24 years ago, 6-Feb-00, to lugnet.loc.cs)

  Re: Dobrodruznici

(...) Fabuland se mi taky hodne libi. ;) Skoda ze ho uz nevyrabi. Vlastnil jsem jenom dva mini-modely jako malej kluk. Vzdycky jsem obdivoval ty velky Fabuland mesta v katalogu. Dnes uz muzes fabuland dostat jen na ebay a to za astronomicky ceny ;( (...) (24 years ago, 7-Feb-00, to lugnet.loc.cs)