 Local / Czechoslovakia / 14
    Note —Rene Virsik
   No... tak som to po velkej robote vsetko skopiroval. Bola to makacka. Ale je to spravene. Hned som aj odpovedal na tie prve 3 skopirovane prispevky, takze si na rade. Lebo na loc.cz si bol na rade, tak som to skopiroval sem. Proste teraz si na rade (...) (24 years ago, 12-Jan-00, to lugnet.loc.cs)

        Re: Note —Dan Jezek
   (...) to (...) Cool. Docela hezky jsi to tady zaprasil ;) Spravce chtel udelat to ze by prispevky z cz a sk byly pod .cs ale to je jedno ;) Poslednich par dnu jsem tady moc neodpovidal protoze prace byla hovno ;( ale hej, zkusim se to napravit :) (...) (24 years ago, 13-Jan-00, to lugnet.loc.cs)