 Local / België/Belgique / 45
Re: Nieuwe Treinen?
Newsgroups:
lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be
Date:
Fri, 8 Feb 2002 16:31:33 GMT

Zelf heb ik 2 jongens, de oudste is er bijna acht end hij vind de gele trein
(4559) een mooie trein, zelf vind ik er niets aan . Uiteindelijk heb ik hem
3 maal, enkel voor de onderdelen. Zelf bouw ik hem niet.

Tja, LEGO blijft natuurlijk kinderspeelgoed, hoe leuk sommige volwassen
mensen het ook vinden. En het is misschien ook een kwestie van smaak.
Voor de nieuwe treinen denk ik dat LEGO zich wat meer op de amerikaanse
markt zal richten, gezien de MOTs en het heruitbrengen van de Metroliner.
Wat mij betreft zouden ze ook weer wat mooie (trein gerelateerde) gebouwen
mogen uitbrengen...

Jeroen