 Local / België/Belgique / 161
Re: Pick 'n Mix in promotie bij Carrefour.
Newsgroups:
lugnet.loc.be
Date:
Sun, 16 Nov 2003 11:10:24 GMT

In lugnet.loc.be, Peter Seynhaeve wrote:
Vandaag zaterdag 15 november gaan 'jagen' in de Carrefour in het Ring Shopping
Center in Kuurne. Er stonden 3 kartonnen dozen die op de grond geplaatst waren.
Wat moeilijk om op je knieën te zitten net voor de mensen die staan aan te
schuiven voor de kassa's... veel meewarige en verbaasde blikken mogen ontvangen
:-)
Kortom een paar uren zitten graaien, de inhoud verschilde niet echt veel van wat
we gezien hebben in Zwolle en/of Brussel.
Heel veel mensen kwamen eens kijken van ver en zagen het blijkbaar toch niet
echt zitten, velen wisten niet echt wat de bedoeling hiervan was...gelukkig voor
de liefhebbers waren de kartonnen dozen nog niet eens voor een derde leeg !!
Ik denk dan ook dat de hele volgende week ze nog in de aanbieding zullen
staan...

Hallo,

ik ben gisteren hier in Gent een paar Carrefours afgelopen. Ik denk dat elke
winkel slechts drie dozen heeft gekregen. Gelukkig draait onze Carrefour niet zo
goed zodat er nog maar 1/4 van een doos weg was(nog hopen blokjes over). Heb
anderhalf uur zitten grabbelen in de dozen. Spijtig genoeg geen normale blokjes
2x4 en dergelijke, maar zeker de moeite waard.
Je kan de zakjes erg goed vullen met blokkentorens en aan de kassa maken ze er
geen probleem van dat het zakje niet dicht kan ;-).

Iemand een idee of de actie nog zou doorlopen na woensdag moesten er nog blokjes
over zijn? Kan nog interessanter worden als de hoop blokjes hier niet te snel
verkleint en ze misschien nog meer afprijzen ;-).

Tijdens het zoeken ook nog in gesprek gekomen met een AFOL die nog niet op de
hoogte was van het bestaan van BeLUG!

Groeten,

Peter

Ook ik weet niets van BeLUG af. Ik heb pas vernomen dat het bestond via
Brickshelf -> foto's van Brussel. Hoe zit dat eigenlijk met BeLUG en is er een
website,.. ?

Groeten,

Pieter