 Local / België/Belgique / 13
12  |  14
Subject:
Nestle promotie
Newsgroups:
lugnet.loc.be, lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 11 Jun 2001 05:51:46 GMT

Hallo,

Huidig zijn er bij sommige NESTLE ontbijtgranen (alvast in Belgie) een
EXCLUSIVE BIONICLE CD-ROM te vinden. Die zijn er bij de NESTLE Graanknikkers
en NESTLE KIX. Er zijn 2 verschillende CD-roms te verzamelen. Ik heb van
elke soort ontbijtgranen één doos aangekocht en heb geluk, de 2
verschillende cd-roms in een klap. Alleen heb ik problemen na de
installatie. Het wil niet draaien, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk aan
mijn pc liggen, daar er altijd problemen opduiken bij het afsluiten van
Windows (of mijn pc configuratie is niet goed).
Volgende zaken zijn er op terug te vinden: Screen savers, spellen ,muziek
van de 'Barcode Brothers',films.

Groeten,
Ludo Soete