 Local / België/Belgique / 123
122  |  124
Subject:
Nog meer BeLUG events in het najaar van 2003
Newsgroups:
lugnet.loc.be, lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 8 Jul 2003 21:00:37 GMT

Hallo iedereen,

ik laat jullie al weten dat ik mijn legomaquette zal plaatsen op de volgende
evenementen :

HOBBYBEURS INGELMUNSTER op zaterdag 6 en zondag 7 september 2003 :

samen met Ludo en Vincent gaan we een heleboel treinen plaatsen die via de
9V-transfo's kunnen bestuurd worden door de valide en anders-valide kinderen. Zo
worden zij actief betrokken op onze stand in deze speciaal opgezette éénmalige
hobbybeurs n.a.v. het Internationaal jaar van de gehandicapten.
Het is meteen een unieke gelegenheid om met onze club naar buiten te komen en
bekendheid te verwerven in de regio Roeselare - Tielt.

KWB HOBBYBEURS IEPER op zondag 14 december 2003 :

voor de vijfde opeenvolgende keer ben ik present op deze tweejaarlijkse
kerstbeurs van de KWB Ieper. Dit jaar zullen ook Ludo en Vincent (en misschien
ook andere BeLUG-leden) meewerken.
De oppervlakte is onbegrensd, er is nog een halve sporthal ongebruikt...
Hierbij hopen we ook op bezoek van onze franse collega's van FreeLUG, gezien
Ieper vlakbij de grens gelegen is, meer info volgt later.