 Local / België/Belgique / 117
  Re: Nieuwe Lego Treinen

Bij mij in de buurt zit een zeldzame speelgoedwinkel die nog helemaal zelfstandig werkt (geen keten). De LEGO-prijzen zijn er structureel lager dan bij de ketens. De sneltrein heeft hij voor E 91.50 Maar dan moet je wel naar Drenthe (bij Borger). Je (...) (21 years ago, 26-Jun-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.nl)

  Re: Nieuwe Lego Treinen

(...) Klinkt goed, ik zou wel zo'n goederentrein willen, mits voor een scherpe (beter als TrU/BartSmit/Top1Toys) prijs. (21 years ago, 26-Jun-03, to lugnet.loc.nl)